reklama

"Nemusíš sa to učiť musíš to vedieť"

Túto myšlienku som si vymyslel počas mojich aktívnych rokov na univerzite, kde sme žili ako Prasa v žite. To boli ešte časy, človek sa musel učit len v skúškovom období.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Môj nemenovaný spolubývajúci sa furt sťažoval na matiku, že sa nevie naučiť vety - Nech funkcia fx je definovaná na intervale ..... Obyčajný zdravo rozmýšľajúci človek, (ku ktorým patrím aj ja :)) tiež nemá šancu sa naučiť 40 viet so začiatkom, nech funkcia... Podľa môjho názoru sú to zbytočné chvíľe strávené pri knižke, pretože človek sa má naučiť počítať príklady a nie nezmyselné vety. Na skúšku matematiky sme sa učili priemerne týždeň, niekto vety :) - niekto už tie vety vedel :) , iní počítali príklady aj do rána. Ja som patril k tím, ktorí už to zabalili okolo pol druhej v noci a môj kolega to usilovne počítal a zobudil ma okolo štvrtej ja som sa nahneval na neho a odvtedy používam výraz " Nemusís sa to učiť, musís to vedieť".

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Týmto prajem všetkým vysokoškolákom aby sa neučili na skúšku ale hlavne aby to vedeli.

Tomáš Agócs

Tomáš Agócs

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dopravný inžinier Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu